Yazılım Mimarisi ve Yazılım Mühendisliği hakkında herşey...

20090908

Güncelleme Diye Buna Derim

Blogdur en nihayetinde yarın yazarım diye diye pek uzun süredir ne buraya ne de şuraya yazamıyordum. Beni rahatsız eden bu duruma son veriyorum.

Esas itibarıyla bir insan evladının hayatında yaşayacağı durum değişikliklerinin pek çoğunu yaşamış biri olarak bu tür filmlerde göreceğiniz tüm numaralara sahibim artık. İş değiştirdim ve %100 tam zamanlı kendi işimle (bilmeyenlere: SYM Yazılım www.sym.com.tr) uğraşıyorum. Evlendim, kızım Duru doğdu, doktora'da sona yaklaştım, pek çok satır kod yazdım, pek çok iş kotardım. Gel gelelim hala daha yapılacak çok iş varmış gibi geliyo ki genelde bişi içime doğuyosa kesin tutar (burçlara pek inanmam ama yengeç burcuyum). Bu nedenle hala daha "The Next Big Thing" arayışıma devam ediyorum.

Öte yandan, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü'nde vermekte olduğum derslere hala devam ediyorum. Sanırım, şimdiye kadarki yaşamımda evlilik (ve öncesi) sürecinden sonra azimle sürdürdüğüm tek şey de bu :D

Evet, alın size güncelleme. Sonra demeyin bu adam nerede ne yapıyo öldü mü kaldı mı diye...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home