Yazılım Mimarisi ve Yazılım Mühendisliği hakkında herşey...

20070311

Seminerin Ardından...

Öncelikle katılan herkese teşekkür etmek istiyorum. Sınırlı bir zamanda duyurusu yapılmış olmasına rağmen böyle teknik bir konu için güzel bir katılım sağlandı...

DSL temelleri, Software Factory metodolojisi ve bunların pratik uygulamalarını ele aldığımız seminerin sonunda State Machine DSL demosu yaptık.

Ancak şunu itiraf etmeliyim ki bu konuda bir workshop düzenlemek şart oldu. Çünkü sınırlı bir sürede (2 saat) hem teorik bilgi aktarıp hem de demo uygulama yapmak DSL ve Software Factories konuları için malesef uygun değil...

Bu konuda gelen mailler ve ilgi dolayısıyla ivedilikle DSL workshop hazırlıklarına başlıyorum.

İlgi gösteren herkese teşekkürler...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mrb domain specific languages konusunda gerek uml konusunda fazla bir bilgim yoktu bana gercekten 2 saat yetmedi. geldiğime vakit ayırdığıma gercekten değdi bilgisayar programcılığında okusamda pes etmedim aslında cok iyi bir eğitim almasakta hocam bana gercekten DSL olsun UML olsun birşeyler kattı. İstanbulda olsam seminerlerin peşini bırakmazdım. Arkadaşlar bence sizde bu tür seminerleri kaçırmayın derim. en azından kendinizi geliştirmek adına ben 2 yıllıkta okuyorum cok zorluk cektiğim halde caba veriyorum herşey için cok teşekkurler hocam. bu arada tavsiye ederim hocamızı dinlemeyi. Hayatınız Aydınlık Olsun!!

Abidin AKBAL
abidin@hotmail.com.tr

11:16 PM

 
Anonymous Anonymous said...

mrb dostlar domain specific languages olsun ve UML konsunda bana gerçekten birşeyler kattı. herkeze bu tur seminerlere katılmalarını tavsiye ederim. eğer İstanbulda Olsaydım devamlı seminerleri takip ederdim. Ama konyada okumam bu tur faliyetlere katılmama engel oluyor. ayrıca bilgisayar programcılığı 2 yıllıkta okuyorum. bizim bazı bilgilerden uzak kalmamıza neden oluyor. kendini geliştirmek isteyen. bilgisayar muhabbeti edemediğin bir okulda okumaktan acı duyuyorum. ama caba veriyoruz Hayat acımasız :D Ben Burdan Hocama Cok Cok Teşekkür ederim verdiği bilgilerden dolayı.

Abidin AKBAL
abidin@hotmail.com.tr

11:29 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home