Yazılım Mimarisi ve Yazılım Mühendisliği hakkında herşey...

20070302

Orcas CTP Kurulum

Orcas May 2006 CTP'yi indirdiğim gün (ki kendisi 10 küsür GB) Orcas March 2007 CTP çıkması garip olsa da üşenmedim onu da indirdim. Hem de TFS li Team Suite li haliyle (ki bu da 14 GB kadar).

Herşey durulunca Virtual PC yi çalıştırıp ekledim VPC imajını ancak E:\VPC\TimeBombedBase\Base01.vhd nin bulunamadığı hatasını aldım. Downlad edeceğim sayfadaki açıklamaları okumadan geçtiğim için aslında problemin Orcas Base Image adı verilen ve hernedense ayrı olarak sunulan bir imajı (ki bu da 1 küsür GB)indirmediğimden kaynaklandığını anladım. Olur da siz de Orcas'ı indirip LINQ neymiş, WPF/E arayüz tasarlayayım filan diyorsanız en iyi ihtimal 10 küsür GB dosya indirip 1 GB RAM ayırdığınızdan emin olun.

Nerde o compiler ların 1 (yazıyla bir) disket (ki kendisi 1.44 MB) olduğu günler...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home